İlgisizlikten, kıskançlıktan bile ölebilir. Çok üzüldüm. Benim de vardı kuşum hamileyken biraz sanırım hissetti buhrana girdi tüylerini döküyor uçmuyor sessizleşmişti kayınvalideme verdim şu an çok mutlu orda bakımı da çok güzel. Keşke bari kapalı bir yerde yalnız bırakmaktansa birine sahiplendirseydiniz.