Serkanali Niye kundak yapıyorsunuz ki 2 aylık bebeği şuan onun tam birşeyleri keşfetme zamanı ellerini keşfetmeye başlamış benim bebeğimde 2 aylık ellerini emiyor ama emsin yani bunda birşey yok hem hadi kundak yaptınız diyelum 40 ı çıkana kadar yapılır en fazla sonra çocuğun gelişimi için bu önemli birşey çocuk ellerini ayaklarını kesfetmeli kundakdayken nasıl kasfedicek ben hiç kundak yapmadım çokta memnunum hatta kalça çıkıklıgı için gittiğimiz doktorumuz kundagin bebekler için zararlı olduğunu bile söyledi tabi bu konuda herkesin fikri ayrıdır tabiki saygı duyarım 😊