Merhabalar 2 aylik bebeğim var. Dün kontrollerimizde doktorumuz bebeğimin iştahli oldugunu oruç tutmamam gerektiğini hatta iki kişilik sağlıkli beslenmwm ve vitamin kullanmam gerektiğini söyledi. O sütte çocugun hakki var oruç tutma dedi. Sizler tutuyormusunuz bebekleriniz boy kilosu nedir ?