Mombaby123 Kizlar sizin bebeklerinizdr böyle şeyler yapiyo mu ben mi abartıyorum acaba dünden beri sırt üstü yatınca ağladığı vakit kendini kasıp kendini sıkıp ıkınmaya çalışıyo benim gbi olanlar varsa yazsın lütfen çok üźgünüm😥
esmirna16 Mombaby123 yakın günlerimiz öyle bir şey gozlemlemedim ama çok huysuz 3-4 gündür. Düzenli gittigin doktorun varsa bence ona da bir danış
Aysenurse Mombaby123 benim bebeğim 3 aylik dün 1 kez yaptı bende korktum nedeninu anlayamadim .Ürtiker olduğum için ilaç kullanıyordum 2 haftadir ondan mi acaba die düşünüyorum
Zeynep-20 Mombaby123 yiğenimdede aynısı var 17 aylık hala yapıyor herangi bi sıkıntısı yok sağlıklı bir bebek
Mombaby123 esmirna16 doktorumuza sorduk egitim ve arastirma çocuk nöroloji doktoruna götürün dedi onlarda nöroloji doktoruna hemen vermiyolarms oranin cpvuk doktoru bakıp o bizi yonlendirecekms yarına randevu aldim inş bisey çıkmaz dua edin
ozgenil-12 Mombaby123 yani bence hiç korkmayın. Bebekler sinirlenice ağlayınca kasar kendini.allah göstermrsin nöbet gibi bişey değilki bu.gaz sancısı gekince husursuz olunca çok normal.doktorunuzun nörolojiye yönlendirmesi şaşırttı
Mombaby123 Aysenurse canım biz gittik videoyu da gösterdim bunda bi şey yok dedi epilepsi böyle olmaz dedi içiniz rahat edecekse egg çektiğin dedi ama büyük ihtimal ondan da bi şey çıkmaz dedi
Mombaby123 ozgenil-12 video attım oda beni oraya yönlendirdi ellerini yumruk yapiyo ayaklarını ileri atıp ıkınmaya çalışıyo bi kaç gndrlu böyleydi eşime söyledim bi şeyi yok çocuğun abartıyosn dedi dünde aşırı yapınca şüphelenmeye başladım hatta eşimde farketti onun da morali bozuldu sabaha kadar uyumadık inş bi şey çıkmaz allah düsmanimi bile evladıyla imtihan etmesin