Seymao Kizlar sütümü sagiyorum. Saglik ocagina topuk kani almaya gidecegiz. Bebegim aglicak diye biberona sagip vereyim diyorum. Boyle biberona sagip koysam bir kac saat sonra versem olurmu. Isitmak mi gerekiyor nasil oluyor yardim lutfen.
Mugeela44 Seymao 3 saat dışarıda kalabilir anne sütü 🥰 3 gün dolapta 3 ay da buzlukta kalabilir yani yanınızda götürebilirsiniz
Baal Seymao canım ben aşıya giderken hep yapardım sağıp ısıt zaten sen verene kadar biraz ılımış oluyor o da yeterli.hemen vermyceksen ısıtmalisin sütü
Baal Seymao Biberonla sıcak suya köy canım bileğinde bakarsın sıcaklığına bebeğe verirken de aşırı sıcak olmasada olur ılık olması yeterli
Simge_ Bir kaba kaynamış şu koyun ve biberonu da içine oturtun biraz ılısın. Anne çantanız vardır illaki onların ön gözünde biberon ce oluyor oraya koyarsanız soğumaz
Fatosemir Seymao kıyamam :) ama süt sağıp yanına alma fikri yeni bi anneye göre gayet üretici bi çözüm ben emzirip götürmüştüm acıkmıştı, topuk kanını alırken çok zorlanmıştık o yüzden 🤦🏻♀️ Güzel güzel, sağlıkla büyüt bebişini 🤗