Babys1 Kızlar saçlarım doğumdan sonra bi cansızlaştı. Her yerde övülen şu Boom butter’ı kullanan ve memnun kalan var mı? Beklentim şöyle elektriklenen saçları sakinleştirip saçımı az bakımlı göstersin. Ah eski saçlarım 😪
busra_02 Babys1 canım ben kullanmadım ama benim ablam krem bağımlısı gratisden aldı ondan çok memnum ama ayrıca supergro kullanmanı tavsiye ederim ablam savına çok ilken yaptırdı ve yün gibi oldu şuan onun sayesinde saçı yumoş gibi
Mlke301020 Babys1 ben yeni kullanmaya başladım inşallah işe yarar benimde çok cansız oldu saçlarım doğumdan sonra bir biri içine giriyor asla düzelmiyor tarayınca da hep kopup dökülüyor 😩
mom073 Babys1 1 ay denemiş biri olarak baya abartılmış bi ürün ben beğenmedim. Diplerden sürünce saçlarımı yağlandırdı ve hiç bir etkisi olmadı belki kişiden kişiye değişebilir🤷🏻♀️ Ama paraya yazık
Babys1 busra_02 supergroyu da duydum aslında 🤷🏽♀️ Bi karar verip en azından denemek için alacağım sanırım
Babys1 mom073 bende diplerden sürülünce yağlanmıyor mu diye düşünmüştüm ? O kadar çok olumlu-olumsuz yorum var ki ne yapsam şaşırdım
mom073 Babys1 bende çok övüldüğü için aldım ama sonradan baktım aşırı olumsuz yorumda var. Almazsan biley kaybetmessin canım paran cebinde kalsın ondan daha güzel ürünler var. Saç maskesi alabilirsin çok canlandırıyor sacı ya da keratin sampuanı
Babys1 busra_02 hindistan cevizi yağını normalde de kullanıyordum zaten ara ara ama doğumdan 2 ay sonra resmen saçlarım yün gibi oldu inceldi birbirine bir anda giriyor 😫
Babys1 mom073 doğru söylüyorsun ben en iyisi iyi bir tuzsuz şampuan keratin bakımı bir şey araştırayım 🌺