Merhabalar bebeğim 40 günlük meme emerken çok huzursuz biraz emiyor sonra kendini atıyor bidaha geri almak İçin uğraşıyor ama meme ucunu alıp alıp bırakıyor çok ağlıyor gaz değil eminim mama da almıyor sadece anne sütü ama onu da içemiyor kusması yok çünkü çok emmiyor hatta son zamanlarda artık hiç emmiyor çaresiz kaldım çok kötü hissediyorum kendimi beslenemiyor diye ama mamayı da asla kabul etmiyor doktor gaz dedi reflü dedi ama kusması yok gazı da yok napçam bilmiyorum😔