Arkadaşlar pko luyum. Adet düzensizliğim var. Doğumdan sonra korse de takmadım. Göbeğim aşırı büyük. Her gören hamile sanıyor. 56 kiloyum normalde zayıfım. Sadece göbeğim hamile göbeği gibi. Benimle aynı durumda olan var mı? Cuma kadın doğuma gideceğim hormon testi için. Belki adet olmadığımdan şiştim.