Bebeğim 9 aylık memeye hep bir düşkünlüğü vardı ek gıda verince azalır diye düşünüyordum ama öyle olmadı her yemekten sonra meme istiyo 🙄 gece 10 defa kalkıyo emmek için ki bu beni artık çok yoruyo 🙈 neden bu kadar meme ister 🙄 her zaman böyleydi yani dis vs değil 😏 nasıl azaltabilirim