Ağrı çok oluyormu ?kaç günde iyileşti ?sargiyi açtığın gibi değişimler oluyormu ?zamanlami burun oturuyor nasıl oluyor tecrübelerinizi alabilirmiym yaptırmayı düşünüyorum ama çok korkuyorum,yalnız net olanlar yazsın ağrı çoksa korkutmamak için az ağrı var demeyin net olun lütfen🙏