Merhaba kızlar 5 gündür 2.5 aylık oğluma bu damlayı kullanıyoruz başta kolik oldugunu düşünüp sab simplex kullanıyorduk ama randıman alamadık sanki hep ıkınıyordu. Simdi bu damlaya gectik laktoz intoleransı olabilir diye. Bende 2 haftadır süt ürünleri tüketmiyorum ama halen cok fazla ıkınıyor kakasını 4 5 günde bir yapıyor ve uyanıkken cok aglıyor zor uyuyor ne yapmayalım neden hiç birsey işe yaramıyor🥺