Uzgunanne-- Kbrasg covid asisimi ?55 yaşındaklernyada sağlık çalışanları yapabiliyor diye biliyrm 🤔 yanlışım biliyrm isteyen herkes yapabiliyormuki 🤔
Alpitom Bekleyeyim ben de burada. Ben 5 ay önce covid geçirdim aşı yapacaklar mı bana bilmiyorum gerçi
Kbrasg Alpitom Bende hamileyken gecirdim canım sıran gelince olursun muhtemeln dr izin veriyor ben sadece yan etki vs yasayan var mı dıye sormak istedim
SertapHilal Benim doktorum hamileyken 1. dozunu oldu, akrabam olur kendisi. Bebeğinde antikor oluştu hatta haberlere de çıktı. Emzirirkende 2. dozunu oldu. Yani antikor oluştuğuna göre aşının etkisi iyi yönde
Kbrasg SertapHilal Hamileyken benım dr um önermedi. Bir de covid gecirmiştim zaten antikorum pozitiifti şimdi emzirirken oluyum diyorum👍
Kbrasg Uzgunanne-- Evet öyle canım ben sağlıkcıyım hamıleyken olmamıstım şimdi emzirirkem oluyum diyorum dr olabılırsın dedı ama merak ettım yan etkı yasayan vs var mı dıye
Defg Kbrasg evet biontac biraz daha ağır diye doktorum sınovac önermişti sizde danışarak yaptırabılırsınız.hiç bir sorun olmadı içiniz rahat olsun 😊