KlncA he simdi gordum.daha cok kucuk gazi olmasi cok cok normal. Gaz damlalari bebege ilac etkisi yapiyor bobrekleri icinde sikinti gazini cikarmayi kendi kendine ogrenmesi gerek ben 20 gun kadar sab denedim oyle pismanim ki herbebek farkli sonucta yarayadabilir sana oyle gelir damlayi kesince tekrar baslar gazi aliskanlik yapar. Kendini usutme gazli seyler yeme ve bebeginin ayaklarina ve karnina masaj yap. En onemlisi ve zor olanida zamana birak.. benim ogluk 4 aylik hala gaz cikartirken zorlaniyor buzamana kadar surmesini gaz damlasini kullanmama bagliyorum