Merhaba iyi günler herkese. Bugün doktora gittim ve ameliyat dedi direk. Ben açık yapıyorum başka birşey yapmıyorum diğerleri yapıyorsa onlara git diye trip yedim 🤷♀️ oysa bu konuda fikrim olmadığı için bilgi alma niyetindeydim. Sanırsın hergün bu ameliyatı oluyorum. Bana kocaman bi delik açıp temizlicez 3 aya toparlarsın dedi. Yinede her ihtimale karşı başka bi doktorunun yanına gidip sorduk kapalı yapıyormusunuz diye. Bu hastanede lazer cihazı yok istesekte yapamıyoruz dedi. Bende bi farkı varmı hangisini önerirsiniz dedim. İkiside tekrarlayabilir bilemeyiz dedi. Kafam o kadar karıştı ki. Bu gerçekten ne lanet birşeymiş. Birde şu an ağrın yoksa ertele bebeğin büyüsün hemde virüs bitsin dedi.