Artık yeme içme gözümde karardı kırkım yeni çıktı sabh kahvaltı cok yapamıyorum eskiden beri yarım saat üstünden geçti mi elim ayağım titriyo yemek yemeden düzelmiyor atıştırmalık şeylerle geçmiyo kuvvetli bişiler hep yemem lazım böyle oluncaya eziyet gibi geliyo acıkmadan bu elim ayağım titriyor oruçta bu yüzden tutamyorm böyle olup çözüm bulan var mu