Ahmetturan Bebeğim 4 ay 5 günlük yavaştan ek gıdaya geçmek istiyorum sizce nasıl yapmalıyım neler vermeliyim
nursocum Ahmetturan 6. Ayı beklemelisiniz. Bağırsakları hala oluşum aşamasında, 6. Ayda tanımlar yapılmalı yavaş yavaş 2 öğün devam edebilirsiniz.
PoyRi Ahmetturan ne bu acele anlamış değilim 🤷🏻♀️ Doktorunuz yönlendirmişse eğer ilk kaşık mamayla başlatır diye düşünüyorum ama kendi kendinize ve çevre baskısıyla sakın erkenden başlamayın. Bebeğiniz daha çok ufak…
ilknur06 Ahmetturan neden acele ediyorsunuz ki iki ayı kalmış zaten. Eğer mama ile besleniyor ya da alerji durumu varsa doktor önerisi ile ek gıdaya gecebilir
Bayansoylu Ahmetturan bizde sizinle aynıyız aşıya gittiğimizde hemşiremiz günlük yarım çay bardagini gaecmeyecek şekilde yoğurt ver demişti.
eceunverkanra Ahmetturan Su an cok erken, sizinle paylastigim postta erken ek gidaya baslamanin zararli etkilerini gorebilirsiniz. Eger ki doktorunuz bir sebeple baslatmiyorsa en az 5bucuk aylik olana kadar beklemelisiniz.