Babam 55 yaşında kronik astım hastasi kalbindede ritm bozukluğu var bugün aşı için randevu almis ama ellerinde biontech varmış sinovac yok demişler. Babam da sinovac daha iyi diye duymus. Ama sağlıkçı ogretmen ve polislerin hep biontech tercih ettigi soylenmis acaba bu doğru mu ? Aşı olan yada cevresinde aşılanan kisilere soruyorum sizce hangisi daha iyi lütfen cevap verirseniz cok sevinirim🙏