Kızlar oğlum 4 ay 13 günlük Demir ilacı kullanmıyorduk ama kullanmamız gerekiyormuş. Sağlık ocağının verdiğini istemedim içeriği temiz değil diye. Araştırıp bu markayı aldım ama üzerinde 4 yaş itibariyle yazıyor. Aranızda kullanan var mı? Eczacı yanlış mı vermiş acaba. Bebeğim ağlıyordu detaylı soramadım.