Kizlar 6 aylık bebeğim var hep sağ tarafına tatil oturuyor normal oturtuyorum o tarafa eğimli hale geliyor ve hep o tarafa düşüyor ve hep sag tarafindan yuzustu dönüyor sizinkiler de böyle miydi ya ? Bacağından daha geçen hafta röntgen çektirdik bişey çıkmadı dr bişey yok dedi ama bana farklı geliyor