Reyna geçen hafta olduk canm hatta bizden önce Bi Bebek çok ağladı 😣 kendi hemşiremize dedim ki bizimki de böyle çok mu ağlayacak. Ben onu ağlatmadan hemencik yaparım ,dedi. Dediği gibi de oldu hiç ağlamadı ilk kez bir aşı da 😊 sonrasında ateş filan yapmadı çok az mızmızlandı.