GME123_ rukiyyee Bende oldum cnm doğumda bebeğim babasının kanını aldığı için oldum senin kanını alırsa gerek yok
Cgnege44 rukiyyee benim pozitif olmuştu ilk çocukta iğne olmama rağmen oyuzden ,28 haftada yapılmadı doğumdan sonra çocuğun kan grubuna Göre yapiliyor
Hatce1344zm rukiyyee bebeğin kan grubuna bağlı pozitif olursa anne tek vuruluyor negatif olursa ikisi de vuruluyor
Burcu35 Hatce1344zm Hamilelikte nasıl anlaşılıyor kan uyuşmazlığı olduğu? Evlenirken yapılan teste eşle uyuşmazlık olup olmadığına bakılıyor oradan mı?
Hatce1344zm Burcu35 olsun kuzum birbirimize sorup öğreniyoruz böyle böyle… evlilik hazırlıklarında kan gerekliydi oylelikle öğrendim canim bende…
Ylcmelis rukiyyee ben vurumdum bebeğimlede kanlarımız uyuşmuodu o yüzden hamileykende vurdular doğumdan sonra da