Eymensmom94_ Herkese merhaba Oğlum şuan 3 ay 6 günlük sanırım rota virüs aşısı vurdurmak için belli bir süre varmış. Konuyla ilgili bilgisi olan yazabilir mi?
Mom832324 Eymensmom94_ doktorumuz biz 3 aylık kontrolüne gittiğimizde aşı vurdurmak için 15 gününüz var sonra olmuyor demişti.
Sonsuzmutluluk Eymensmom94_ ilk doz 3.5 aylığa kadar verilmesi gerekiyor 6. Aydan öncede son doz tamamlanmalı. İki ve üç dozluk iki farklı marka var Rotarix 2 doz.Rotateg 3 doz.benim kızım 5 aylık şuan 3 doz olan Rotateg yaptırdım 3.4.5. aylarda verildi
Tugim Biz şu an 2 ay 3 günlüğüz doktorumuz rota virüsü aşısı için 3. Ayı uygun buldu. 3. Ayda yaptırcaz aşıyı.
Eymensmom94_ Sonsuzmutluluk diğer yanıt veren arkadaşımızın dediği gibi o zaman 3 ay 15 günlüğe kadar vurulması gerekiyor anladım♥️ bende cuma günü yaptıracağım 3 ay 10 günlük oluyor kısmetse. Aşı olarak ne farkı var acaba doktoruma danışarak yaptırırım teşekkür ediyorum yanıt için
Sonsuzmutluluk Eymensmom94_ ikiside aynı denildi.tamamen doktorla alakalı bi durum sanırım hangii markayı verirse. Sadece doz farkı var.
Eymensmom94_ Aybarsim74 doktorunuz mu yaptı acaba ve en son fiyatı 370 civarındaydı🤭 şifa olsun hepsine
Aybarsim74 @Eymensmom94_ sağlık ocağında hemşiremiz yaptı. Alerjisi olabilir getirin burada yapalım deyince riske atmak istemedim. 365 tl☺️