bebekimm benim var kendimde yani annem o zaman İstanbul’a götürmüş doğuştan görme yetisinde sıkıntı olmaz ama ilerleyen zamanlarda belli olur büyüme yapmazsa sıkıntı yok denmiş o zamanlar tabi teknoloji şimdi olduğu gibi değil ama çok şükür ne büyüdü ne görmeme engel ben gibi duruyor beyaz yerde pınara yakın ailemin çöpü gözlük kullanmasına rağmen kedi gibi gayet güzel görüyorum inŞAllah bebeğinizde varsa önemsiz bişeydir