Kocbebek ben almadim ama suan bi arkadasim alıyor ayaginda salliyordu ve cocuk her gun 4 te uyanip saatlerce uyumuyordu bir hafta oldu düzene girmis bile kendi kendine uyuyormus hatta uyku süreleri baya uzadigi icin uyandirmak zorunda kaliyormus bazen darisi bizim basimiza🤗