Oslemm Her gittiğim demi başka söyler yaa valla tavırlarından sıkıldım 😶kendi doktorumuza geçen ay gittik 68 cm 7800 çıktı kilosu bugün arAdıkar bizimde takip etmemiz lazım gelebilir misinİz diye tamam dedim gittik boyu 65 cm kilosu 7400 çıktı şaka gibi söylüyorum bide yok onlar yanlış ölçmüştür diyor ki kilosu ölçerken kıyafetlrri vardı üstünde gerisini siz düşünün daha da düşüyor kilosu Sinir bozmaktan başka bi yer değil walla 🤔
DenizKizi Oslemm ben evdeki tartiya oturuyorum artik sadece beziyle oyle tartıyorum. 2 gün once saglik ocağında tartıldı evdekiyle aynı cikiyo. Yaşına kadar kontrol yok saglik ocağında evde tartabilirim aynı cikiyo
dilarammm Oslemm benim aynı gün hem sağlık ocağı hem devlet hastanesi hem özelde randevum vardı 3 de farklı çıktı ☹️ Bende sürekli devlete götürdüğüm için onu baz alıyorum not ediyorum
Oslemm Deniz2961 aynen bizim de öle ki kendi ölçüm yaptıkları zaman da değişik çıkıyor kendileri ile çelişiyorlar 😐
Deniz2961 Oslemm hahahha hatta bgn aynı sorun oldu soyledı ebeye cok takma onu kılo almıssa skntı yok ddi
DenizKizi Oslemm ben soyle yaptim evdeki tartı doğrumu tartiyo garantilemek icin evde 5kglik dambil var onu koydum tam 5.0kg tarttı demekki tartı doğru tartiyo dedim. Kizimi saglik ocagina götürmeden tarttım evde gittik ordada aynı cikti bizde fark olmadi 🤗
DenizKizi Oslemm evet doğru tartıyor tartsa ne olacak ebeye kilo begendiremiyoz boyuna lafı yok kafasına lafı yok kiloya takiyo halbuki normal. 🤗