Luckyone biz de aynı sizin gibi olduk 2.ayda çok kilo almıştı, doktorumuz muayene sırasında kendi çıkarır bebişin kıyafetlerini hemen alt zıbınını indirirken dedi bu çoçuk çok kilo almış bu onu rahatsız eder diye.Ben doymuyor demiştim o da; onları rahatlatan tek bildikleri refleks emme o yüzden emiyorlar aç oldukları için değil demişti. Şimdi 6 aylık olduk, fazla gelince içmiyor.