3aylık bebeğim son zamanlarda her saat uyanıp uykusunda ııh ıhh diye sesler çıkarmaya başladı. Gaz sorunumuz yok bitti. Sanki kaka yapmaya çalışıyor ama çıkaramıyor gibi hareketler içerisinde uyku boyunca. Halbuki kabızda değil. Neden olabilir aynı durumu yaşayan var mı?