Gokalpsmom06 Merhabslar sezeryan dogum yaptim 40 im.cikali 6 gun oldu kanamam 42. Gun filan kesilmisti tamamen simdiml tekrar sizinti seklnde kanamam oldu bu ne kanamasi nerden anlayabilirim adet mi oldum acaba?
Cagemeg Gokalpsmom06 Canım, ben 2,5 ay oldu doğum yapalı ve daha 3 gün önce kesildi kanamam 🙄Artık kafayı yemek üzereydim düşün.
Sudeanne Gokalpsmom06 aynı durum bende de var 49 gün oldu halen daha kanamam var 40 olduktan sonra adet oldum tam kesildi diyorum abdest alıyorum tekrar oluyorum dün kesindi hiç gelmedi sabah baktım yine kahve rengi lekem olmuş bıktım artık 🤦🏻♀️
YazarAnne Bende de oldu kanama, doktora gittim normal olduğunu söyledi. Emzirdiğim için geç adet olabileceğimi söylemişti.
Gamzelina_33 Bende 43 gün oldu doğum yapalı 20.gün bitti 39.günde tekrar adet kanaması şeklinde geldi . Annem adet olmuşsun diyor ama nette de özür kanı diye geçiyor anlamadım
Gokalpsmom06 Yani bu lohusa kanamasi mi adet mi onu anlamadim bu arada adet gibi yogun degil az lekrlenme seklinde geldi