AlpBeyinAnasi İyi günler hanımlar. Bayadır bu konuyu araştırıyorum, oğlum 3 aylık ve çok geç olmadan yıkanabilir bebek bezine geçmek istiyorum. Kullanıp da memnun kaldığınız bezler varsa yorumlara yazar mısınız lütfen 🙂💛
F-Betul AlpBeyinAnasi Ben de araştırıyorum kakasını artık lazımlığa yapıyor çişleri pek yakalayamıyorum, doğaya daha az zarar vermek adına yıkanabilire geçmek istiyorum ama hijyen takıntım da var nasıl olacak bilmiyorum🙃
Huysuzbebe Yeni duyuyorum bebek kakasini yapiyor onu yikayip tekrar mi kullaniyoruz neden onu kullanmak istiyorsunuz daha mi saglikli
AlpBeyinAnasi Huysuzbebe Evet, hem daha sağlıklı, hem doğa dostu. YouTube da videolar var detaylı anlatıyorlar, mutlaka izleyin siz de 🌼
Zulalhamza 121015 cokta vakit harcadigimiz bir konu degil aslinda cisli bezleri agzi kapali bi kovada bekletiyorsunuz direk sadece kaka yaptığı bezi akitip onuda bekletiyoruz sonra hop makineye önden yikama yaptirip sonra kendi camasirlariyla yıkayabiliyorsunuz. Ben kaka akitma yapamam diyorsaniz liner denilen birsey var bezin uzerine onu koyuyorsunuz kaka yapinca onu toplayip atıyorsunuz sadece akitma falan olmuyor onda
AlpBeyinAnasi 121015 Vakit mi lazım? Evet daha sık sık değiştiriyor insan ama bebeğimiz için daha sağlıklı bu. Bir sürü zararlı madde var tek kullanımlık bezlerde 🤷
AlpBeyinAnasi Zulalhamza Ben de babyneo düşünmüştüm. Peki püf noktası falan var mı, ne önerirsiniz ilk başlayanlar için?
AlpBeyinAnasi F-Betul Benim oğlum çişini yaptığı zaman anlıyorum resmen rahatsız oluyor, dönüp duruyor yerinde. Sanırım şimdiden başlasam o da alışacak belli edecek 🤔
Zulalhamza AlpBeyinAnasi ic beziniz cok olsun benim 10 tane var 2 gunde bir yikamak zorunda kaliyorum ki simdi kaynanamdan eski havlu aldim bez yaptim😁 3 gunluk bezim olmus oldum. Dis bezlerde 3 tane olsa yeter her kullanimda elimde yıkıyorum ben bi dahaki degismeye kadar kuruyor petegin ustunde. Kakayi mutlaka akitin. Akittiktan sonra cisli bezlerle kovada bekletebilirsiniz. 3 gunde bir yikayin ama daha fazla bekletmeyin
Zulalhamza AlpBeyinAnasi kakayi akitamam derseniz illa liner degil evde eskimis bez parcalarindan kesip bezin uzerine ekleyebilirsiniz cisli olursa yikayip tekrar kullanirsiniz kaka olursa atarsınız.
Zulalhamza AlpBeyinAnasi bende 2 tane var hatta oyle idare ettim bir aydir kullaniyorum bende. Ama bi tanr daha dis bez almak istiyorum. Cover lar var onlar yetiyor pocket alirsaniz yetmez