Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim var emziritorum ve 1 haftadır diş ağrısı çekiyorum 20lik dişimi çektiler dikiş attılar böyle bir ağrı yok dolayısı ile antibiyotik yazmaadı doktor sadece parol alıyorum ama ağrıdan acıdan ölüyorum şişti orası gargara verdi Bi işe yaramıyor acaba kullanılan bir antibiyotik var mı emzirme döneminde ya da daha önce böyle yaşanan bir durum varsa ne yaptınız lütfen yardım