Mom078 MrvNyzDua65 Emziriyorsanız olmaz kavitasyon da bol su ve yürüyüş şart yakılan yağın atılımı için:)
MrvNyzDua65 Mom078 emziriyorum ama kızım artık 18 aylık sütü sadece oyun olsun diye alıyor başlayalı bir hafta oldu ama merak ettim gerçekten fayda gören
Mom078 MrvNyzDua65 Ya faydası var ama dediğim gibi bol yürüyüş gerek ve o süreçte beslenme şekliniz önemli