Leyladar Kuzeybabyy bizim ki de 38haftalikken doğdu bence normal doğmuş gibi hesaplanıyor atak ayları.yani ben öyle yapıyorum 😅hep atakta zaten bizim ki mübarek
Cheddar Fitifiti ya o biraz daha detay veriyo yetenekleri ne yapabilirsiniz vs hakkında. Bende boşuna para vermişim 😅😂
Fitifiti Cheddar Sorma henüz uygulama dutlukken indirmiştim 12₺ di 3 sene önce, sonra bebem büyüyünce sildim.Şimdi 39₺ olmuş🤭 google sağ olsun✌🏻