Balbebegim2021 Turco ve baby me markasını kullandım suana kadar. Pişiğimiz bir türlü gecmiyor. Hangi bezi önerirsiniz
Fundakara Balbebegim2021 canım BİM’in bezi var hem çok uygun hem de hiç pişik olmadı oğlum doğduğundan beri kullanıyorum
Momoflittlesugarbaby Balbebegim2021 yikanabilir bebek bezi kullanıyorum ben zor gelmeyecekse deneyebilirsin her alt değiştirmede yıka ve nazikçe kurula zeytinyağı sur canim hemen düzelir
Kckbsbeyhn Kckbsbeyhn kücükse bu bezler pişik yapiyor malesef biz 4.5 aylikgiz prima aktif bebeye gectim cokta memnunum
Esra09 Balbebegim2021 baby turconun deneme paketini almıştım doğumdan önce pişik yapınca kullanmadım o günden beri prima aktif bebek kullanıyorum hiç pişik olmadı
melegim26 Balbebegim2021 8 ayligiz doğduğundan beri sleepy kullanıyorum cok şükür pişik olmadi sızdirma da yapmiyor. simdi extra aldım bide onu denicem incecik cok guzel diye yorum yapmışlar ama bilemiyorum
Mom013 Prima premium care kullanıyorum uzun süredir son olarak denemek için sleepy bio natural aldım o da gayet başarılı
Momoflittlesugarbaby Kckbsbeyhn hayır tabi ki modern şeklini çıkarmışlar daha kolay. Leke de kalmıyor burdan resim atmayı bilmiyorum ama internete yazıp aratabilirsiniz. Ben tuvalet iletisimi ile uyguluyorum evren bay sengulun onu da araştırmanızı tavsiye ederim