Kizlar bebeğim yaşına girmek üzere. Ek gıdayı cok seviyordu .Ama ne olduysa son 15 gündür bir şey yemiyor yediremiyorum ya .Mama versen çok güzel içiyor. Ama ek gıdayı artık yemiyor. Mesela sabahları yaptığım pankeki cok güzel yerdi simdi ağzında emip emip atıyor. Ay geçici bir şey midir yoksa ? Bu arada ben çalışmaya başladım annem bakti onun etkisi olabilir mi annem baktıktan sonra kız hic bir şey yememeye başladı. Daha doğrusu çiğnemiyor ağzında emip atıyor 😑 halbuki ben onu her şeye alistirmistim her şeyi çiğniyordu