Selam/günaydın/hayırlı sabahlar sevgili ahali
18 Nisanda yavru ceylanım 1 yaşında oldu çok şükür. Şimdi benim ne gibi değişiklikler yapmam lazım? Yemesinde, yiyeceğinde, kendinde vs.. Yaklaşık iki aydır doktora gitmiyorum. Gidemediğim için de ne yapacağımı bilemedim. Şimdi 1 yaş aşısının olduğunu arkadaşımdan öğrendim bu cumartesi hastaneye gitmeyi planlıyorum aşı olması için.
Ben dün portakal suyu içirdim yanlış mı yaptım?
Baharatlı ve bize yapmış olduğum mercimek çorbasından tattırdım yanlış mı yaptım?
Kendime mantar kızartmıştım (emzirme döneminden dolayı oruç tutamıyorum) onun yağından, suyundan ve kendisinden tattırdım yanlış mı yaptım 😐
Tüm yanlışlarıma doğru cevaplar aranıyor, teşekkürler