hulyaaa-123 Mama yok ek gıda yok sadece anne sütü dün kabız olmustu gazı da vardı karnı çok sertti deli gibi ağladı gözleri kan çanağı oldu ağlamaktan gaz yapıcak bişeyde yemedim neden olabilir
Zehrabaysan hulyaaa-123 valla canım ben 4.ay aşısından sonra bebeğim de hep kabızlık problemi oldu şuan 7aylık hala oluyor.Dört ayına kadar günde 4 5 defa kadar kaka yapardı şimdi maalesef.Ek gıdaya geçince biraz rahatladım.Çinkü kayısı yulaf avakado veriyorum yapıyor.Bu arada benim bebeğim de sadece emiyordu.Ya da sütümüz yağlı ondan da olabilir
Hly3452 hulyaaa-123 ayni dert bendede var az az ek gida veriyordum 5 ay 17 gunluk ama kakasinda cikiuordu yeni demir ilacina basladim saglik ocagininkide dokundugu icin bestiron die ondan mi oldu diyorum valla 6 gun oldu bugun nasil gecer bu zeytinyagiyla msj yaoiyorum kac gundur faydasi yok biraz icirdimde yine yok.
Smrbkrc Demir ilaci kullaniyorsaniz o yapmis olabilir veya kan damlasi. Saglik ocaginin verdigi damlalar kabiz yapiyor diye duydum bende o yuzden eczaneden iyi bir marka alip kullandim. Benm bebegimde kabizlik problemi yasiyordu cunku.
Ezgi3454 hulyaaa-123 bende sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum ama kabız olduk tabi ki ek gıdaya geçişle birlikte