Tugcebkr53 Ben egzama için gittiğimde mustelanın şampuanını önermişti doktorumuz ben sebamed kullanıyorum diyince o da iyi bi şampuan demişti. Bu pandemide doktora gitmek istemmeseniz eğer çünkü çok acil olmadığı sürece gelmeyin çok kötü ortam demişti doktorumuz. Bi şampuanınızı değiştirin her gün banyo yaptırın baktınız geçmiyo mecbur gidersiniz doktora