Günaydın herkese. Arkadaşlar size bir sorum olacak. Bebeğim 4 aylık be yaklaşık bir haftadır yeşil kaka yapıyor biraz da sıvı ishal gibi. Sık sık emzirip geçmesini bekledim ama hala aynı dün aşısı için sağlık ocağına gitmiştik ordaki aile hekimimiz muayene etti boğaz enfeksiyonu var dedi ishal balgamdan dolayı olabilir dedi antibiyotik verdi ama ben doktora da pek güvenemedim ishali devam ediyor onun dışında pek bir huzursuzluğu yok o yüzden antibiyotiği kullanmadım kararsız kaldım internette birçok şey yazıyor birkaç gün takip edip çocuk doktoruna götürmeyi düşünüyorum ama şu an antibiyotiği vermemekle iyi mi ediyorum bilemiyorum yardımcı olur musunuz böyle durumla karşılaşan var mı?🙏🏼