Merhabalar, bebeğim 33 günlük. 35. Haftada doğdu. Emzirirken ağzından burnundan sütüm geldi. Sık olmasa da haftada bir kez yaşıyorum bu durumu ve çok üzülüyorum. Doktor takip edelim dedi pek üzerinde durmadı. Gazdan mı fazla gelmesinden mi yoksa prematüre olduğu için mi neyden olur acaba? Bu durumu yaşayan varsa bilgilendirebilir mi😢