Merveyasarkemal Ya bnm bebeğim 7. 5 aylık. 5. Aydan itibaren gece ya 2 ya 3 kalkar emer uyurdu. Bir haftadır yarım saate bir kalkıyor. Gündüzde keza öyle. Neden olabilir. Diş yok henüz. Ve aşırı bana düştü siyam ikizi gibi olmak istiyor 😕neden olabilir bunlar
Merveyasarkemal Annesinin-pasasi veriyorum ama diş oldgnu sanmıyorum. Cnkü bizim parmakları filan agıza götürmüyor. Tek derdi kucak gibi. Beni kaybetmekten mi korkuyor anlamdım. Babasında da durmuyor illa ben.
Annesinin-pasasi Merveyasarkemal zaten dış çıkarma dönemlerinde bebekler annelere yapışık yasamak isterler bir an olsun yanınızdan ayrılmak istemez bu da belirtidir
Pembebeyzmavi Merveyasarkemal üzgünüm ama biri bitiyor diğeri başlıyor bizde 8aylığız öyletdk aynı sonra düseldi gibi oldu ama aşırı kısa sürdü şimdi yine başladı