Balkiz Annem pozitifti bizde aynı evde olduğumuz için temaslıydık. Gidip test yaptırdık eşimle negatif çıktı ama sonra bende belirtiler başladı. Bulunduğumuz ilçenin sağlık merkezi aramıştı durumu anlattım ekip gönderdiler evde test alındı. Sonrada pozitif çıktım. Muhtarlar bu işlerle ilgilenebiliyor ya onu ya ilçe sağlığı arayın.