Cnnsmy 2 aylıkken benim bebeğimde de oldu, doktor krem yazıyor anestol ve fito krem onları karıştırıp 2 ay boyunca her gün sürdüm. Bir de doğduğundan beri altını ılık suda ıslattığım pamuk ile silerim 6 aylık olduk hala da öyle kullanıyorum. Doktorumuzda tenini yakmayacak şekilde hafif sıcak suyla o bölgeye pamuğu bir iki dakika bekletmemi söylemişti, krem sürmeden önce öyle yapıyordum. 2 ayda zor geçti ama geçti çok şükür. Ne yazık ki zor geçiyor ve kremsiz hayatta geçmiyor, lütfen bebeğinizi bir doktora götürün yazık acı çekmesin 🙁