Bebeğimin ilk zeka kartları var ondan almıştım. Çok ilgisini çekiyodu. Çok ağlayan bi bebeğim vardı bu kartla rahat bi yarım saat oyalamışlığım var😀 beşiğin ucundan ucuna tepeden bunları birleştirdim beşiğin içinde baktı kendi kendine. Daha küçükken daha yakınına koyuyordum bazen uyuyodu kartlara bakarak. Tavsiye ederim 😍