Kızlar 2 yaş bebeğimi sütten kestim bi kaç gün iyiydi gece 12den sabah 9a kadar uyuyordu ama son haftalarda yine eskisi gibi uyanmaya başladı sabah 5.30 6da ayakta çıldırıyor resmen meme de veremiyorum napabilirim önerisi olan lütfen benimle paylaşsın kafayı yiycem 😞