Arkadaşlar aranızda çalısıp süt iznini isten erken cikma şeklinde kullanan varmı nasıl yapıyorsunuz ben 7.30 ta girip 3 te cıkıyorum cikiş saatine kadar gögüslerim doluyor ve cok rahatsizlik veriyor isim dolayisiyla cocugu cikipta emziremiyorum fikirlerinize ihtiyacım var