tosbikannesiii ya kusura bakma bende şimdi sana kaba tabirler kullanmak istemiyorum ama banane senden sen çocuğunun takibini yapmıyor olabilirsin ben kilo hesabı yapan bir anneyim bendende sanene ..
napalım kaba tabirler mi kullanalım
yarış atıyla ne alakası var ozaman sen aylık kontrollerine götürme bebeni ne önemi varki ölçümlerin bebeni tarttırma yarışamı çıkacak 😊
(1yaşına geldiğinde doğum kilosunun 3katına ulaşmış olmalı tabiriden yola çıkarak bu hesabı yaptım doktorların söylediğine göre altında kalıcam kalmamak için bir çözüm arıyorumdur belki benim gibi annelerden tavsiye bekliyorumdur. Bu uygulamanın adı bile mutlu ama buradaki sizin gibi anneler mutsuzluk saçmaktan başka bir işe yaramıyor faydasız bilginiz için sağolun.