Kubraylmz Ben 2 aylık olana kadar öyleydim artık sürekli kıyafet değiştirmekten ve terleme hissinden gına gelmişti. Lohusalığı atıyorsunuz, bir de emzriyorsanız o da sıcak bastırıyor zaten, az kalmış sizinde yakında geçer. Bebegim 2 gun sonra 3 aylik olacak benim hala ara ara sicak basmalarim oluyor. Regl olunca tamamen rahatlanir heralde 🤔