Kubraylmz Bebeğim 47 günlük anne sütü alıyor kilo alamadığı için geceleride aptamil mama veriyorum iyi kötü içiyor biberonunu acaba mama farklı mı alsam bu sefer daha doyurucu kilo aldıran yoksa aptamille devam mı edeyim.
Synmannesi Kubraylmz aptamil doyurucu kilo aldırıyor en tok tutan onu duydum ben kullandım kaç ay ek gıdadan mı aptamil mi kızım bir aydır kabız şimdi hip combitik kullanıyoruz 1 aydır
Synmannesi Kubraylmz Canım anne sütü bazılarında oluyor ama doyurucu olmuyor doyurucu olması için protein ağırlıklı beslen tavuk et peynir salata su bol bol ye anne sütü kadar kıymetli yok ama iste bende mama veriyorum saglık olsun
plnduygu Kubraylmz hipp combiotic tavsiye ederim. Organik ve çok temiz bir içerik ve kilo aldırımı bağışıklık gücü çok iyi
Kubraylmz Synmannesi bizimki temmel biraz emmek istemiyor bırakıyor bazen alıyor bazen almıyor gece almayı bıraktık zaten gündüzleri bazen güzel içiyor bazen katıyen almıyor mecbur sağıyorum ama kilo almadığı için mama veriyorum öyle doyduğunu anlıyorum
hamsininannesi61 Hipp combiotik tavsiye ederim bende kullanıyorum memnunum kabız falan derdide olmadı probiyotikli olduğu için
Kubraylmz Hilokiiii 3800 doğdu 500 gr aldı sınır normalde 600 gr doktor o yüzden mama verdi vere iştahsız emmek istemiyor . Bide bizim kız çok uzun doğduğu için çok zayıf duruyor 60 cm boyu
Synmannesi Kubraylmz bol bol. Emzir sağarak bir süre sonra süt azalıyor emmek sütü artırır zorla mamada ver
Hilokiiii Kubraylmz maşallah evet kilo alımı doğum kilosuna göre düşük ben kendim humana kullanıyorum içerikleri de güzel bir mama 8 aylık olduk hala kullanıyorum 10 kilo 140 gram 2 buçuk kilo doğmuştu benim de
Deletedmom5284 Kubraylmz yani mama yerse emmek istemez tabii ki çünkü biberon emmek kolay anne memesi zor bu şekilde memeden de uzaklaşır canım kilosu çok yerinde bence
Giizz Kubraylmz sütünüz varmış mamaya devam etmeyin. Sütünüzü arttırın. Sağarak vermeyin meme reddi yaşarsınız emzirin bol bol
Giizz Kubraylmz bebeğiniz daha küçük olduğu için uyuyakalır siz uyandıracaksınız zaten emerken. İşte biberon verdiğiniz için meme reddi yaşıyorsunuz
siyah_kalppp Kubraylmz aptamil benim oğlumu doyurmuyordu ve kakasını cok sulu sık yapıyordu sma geçtik gayet güzel memnunuz kilo alımıda iyi
Sibell28 Aptamil pişmanlıktır 😞 ben bebelac gold kullanıyorum bir ara zor bulunduğu için aptamil aldık almaz olaydık gaz sancısından mahvetti çocuğumu 🙄