Prensprensesannesi06 Kızım 9.5 aylıkken emekledi. 11 aylık sıralıyordu. 13 aylıkken yürümeye başladı. Ayrıca dişleri 14.5 aylıkken çıktı 🤭 Genetik oluyor böyle şeyler. Ben 14 ay boyunca diş bekledim. Her dişi çıkan bebeği görünce kafaya taksam emin olun sıyırmıştım 🤪😊 Akışına bırakın zamanı gelince her şey kendiliğinden oluyor. Kendinizi boşa üzdüğünüzü farkediyorsunuz.
Ayrıca görümcemin oğluyla kızım arasında 1 ay var 7 aylıkken emekledi. 13 aylıkken yürüdü. 11. Ayda diş çıkardı. Her bebek kendine özeldir unutmayın ❤️🙃