ilknurcelik
17 haftalık hamileyim bebeğim bugün kontrol vardı doktor baktı herşey yolunda dedi ama bakarken kist falan dedi sekreter yazdı . Bana birşey söylemedi ben sordum ne kisti diye oda bebeğin başında ama önemli değil ilerleyen haftalarda geçer ikili taraman normal bu yüzden endişelenecek birşey yok dedi. Fakat ister istemez moralim bozuldu buna başka yaşayan anne var mı??